***جذاب ترین مطالب***
قالب وبلاگ
***جذاب ترین مطالب***
خدایا!آلودگی دلهای آدمها،از حد هشدار گذشته.دنیا را چند روز تعطیل می کنی؟؟؟ 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جذاب ترین مطالب و آدرس jazabtarinmataleb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 یه بارم حوصله م سر رفته بود به یه شماره ناشناس اس ام اس دادم : عزیزم من حامله م

هیچی دیگه زنش بود فک کنم زنگ زد من که نفهمیدم چی میگفت فقط صدای جیغ میشنیدم !!

**************

دیشب دیدم بابا م داره جلو تلویزیون با خودش صحبت میکنه رفتم تو بهر حرفاش دیدم داره میگه :ممنونم منم به وجود همچین پسری افتخار میکنم آبرو خونوادمون رو خرید
رفتم جلو میگم چرا بابا با خودت حرف میزنی یهو دیدم کبود شد گفت : تو گوساله اگر رفته بودی وزنه برداری مدال میگرفتی الان می اومدن از من مصاحبه میکردن ، تن لش بی خاصیت

**************

یکی از فامیلامون ترشی های خوشمزه ای درست می کنه و هر سال یکی یه ظرف کوچیک هم به فک و فامیل میفرسته , امسال طبق معمول واسه ما هم فرستاد , فرداش دیدیم زنگ زده که اگه ترشی رو نخوردین بریزینش بیرون , از ما واسه فهمیدن دلیلش اصرار از ایشون انکار , آخر سر اعتراف کرد که گل پسرش موقع امتحانات که می رفت تو زیر زمین درس بخونه گشادیش می شده بره دستشوئی , هی جیش می کرده تو دبه خالی یکی از سرکه ها , بعد یادش میره که خالیش کنه , این بنده خدا هم با همون به ظاهر سرکه هه کلی ترشی بار میذاره ...
 

**************

به دوستم اس‌ام‌اس دادم میگم یه دوس پسر المپیکی هم نداریم مدال بگیره خوشحالمون کنه
جواب داده امیدت به پارا المپیک باشه !

**************

اون موقع كه بچه بودم يه بار به مامانم گفتم : مامان دلم ميخواد يه حيوون خونگى داشته باشيم
گفت : تورو داريم بسه !
من
جمیع حیوانات خانگی

**************

 این قضیه دست دادن با زنها رو هم اصغر فرهادی عادی کرد تو این مملکت. قبلن ورزشکارهای ایرانی زن که می دیدن، جیغ میکشیدن فرار میکردن 

**************

ادامه ی جملات طنز در ادامه مطلب...

************** 

رقص پشت میزی یا پشت ماشینی چیست؟
هنگامی که شما پشت کامپیوتر یا روی صندلی عقب ماشینی نشسته اید و یک اهنگ شاد و بزن برقصی پلی میشود
شما خود را در یک مهمانی تصور کرده و بطور روانپریشانه ای حرکات موزون انجام میدهید
و با خود حال میکنید.
و در اخر از حرکات خود سربزیر شده و خجالت میکشید.. )
(ما که این کارو نمیکنیم. ولی شنیدیم.)

************** 

دارم آنلاین حکم بازی میکنم هم زمان دارم چت میکنم کلی حرف خصوصی با جی افم میزنم ... اخر دست دیدم بابام از پشت سرم میگه لازم ... لازم کن...لازم

فک کن از کی بالا سرم بوده ک اینقدر دقیق در جریان بازیه
 

************** 

 خدایا یعنی میشه یه روز یه کیبوردی اختراع بشه که خودش بفهمه کی باید فارسی تایپ کنه کی انگلیسی؟؟؟
حروم شد نسلمون از بس به جاه گوگل زدیم لخخلمث !
و به جای فیسبوک زدیم بشزثذخخن ..! 

************** 

یکی از دلایلی که من نرفتم المپیک اینه که خونوادم امشب حوصله مهمون و دوربین صداوسیما تو خونمون رو نداشتن

************** 

پسر عموم اس ام اس داده : اسم کسی رو که عاشقشی بفرس به 81332 جواب قشنگی بهت میده . منم فرستادم جواب اومده : مبلغ 500 تومان از حساب شما به کمیته امداد امام خمینی هدیه داده شد 

************** 

صب از خونه زدم بیرون دیدم گوشیم نیست ، از یه بنده خدایی گوشی گرفتم زنگ زدم خونه پرسیدم گوشی من تو خونه ست ؟
گفتن حالا میگردیم خبر میدیم …
یهو دیدم گوشیم داره از اعماق کیفم زنگ میخوره ، پیداش کردم دیدم از خونه زنگ میزنن !
میگم : بله ؟
میگن : الو سلام ؛ میگماااا گوشیت تو خونه نیستااا ؛ بگرد پیداش کن …

************** 

یک ساعت پیش تلفن خونمون زنگ خورد. گوشی رو برداشتم میبینم تلفن گویاست از اداره آب و فاضلاب! میگه: مشترک گرامی، به دلیلی نقص فنی پیش آمده، آب منطقه شما به مدت 12 ساعت قطع خواهد بود.

داداشم تو توالت

لامصب مجبور شدیم هر چی آب تو خونه داشتیم رو، از آب کتری بگیر تا آبسرد کن یخچال، برسونیم بهش تا بتونه بیاد بیرون. الانم دیگه هیچ آبی تو خونمون نیست. تو وضعیتی شبیه شعب ابی طالب قرار داریم

************** 

دو تا کاکتوس داشتیم،انقــــد بهشون آب ندادیم تا خشک شدن
قبلشم یه سرخس و دوتا بامبو ناکار کرده بودیم
مامانم می گه ایول موفق شدیم کاکتوسو بخشکونیم، یه شترم بیاریم از تشنگی بمیره رکورد بزنیم

************** 

صبح ساعت 6 چشام هنوز کامل باز نشده بود رفتم تو آشپزخونه زدم ظرف وایتکس رو انداختم ،همش ریخت رو فرش مامانم پاشده میگه میدونستم میندازیش گفتم خو چراگذاشتیش جلو راه میگه چون میخواستم ببینم چش کورت میبینه یا نه ..
 

************** 

دلم میخواد سازنده ی این پوشک پامتی رو ببینم همون پوشک کثیف بچه هارو بکنم دهنش بگم:اجازه بدین پامتیشو در بیاره آخه این چه آگهی چرتیه که تو ساختی کپک جان

************** 

رفتيم عروسي با بابام اينا دوره ميز نشسته بوديم گارسون با كت شلوار كروات اينا اومد جلو ميزو جم كنه بابام خيال كرد از ميهماناست جو گرفتش پاشد با يارو دست داد و ماچ و رو بوسي گفت مبارك باشه بفرمايد بشينيد جا هست... من 

گارسون ؟!؟!؟!

************** 

زنگ زدم به دوسدخترم
گفتم با ماشین سر کوچتون منتظرت میمونم تا بیایی بریم خرید

بعد که یه هو یادم افتاد دوسدختر ندارم من ،
ناراحت شدم یه خورده که گذشت دیدم عه
ماشینم ندارم من که
دیگه حالم واقعن گرفتس !!!!

************** 

زدم اخبار ورزشی، مجریه با كلى افتخار میگه كه دلاورانِ ایرانی‌ در دوِ استقامت حتى به خطِ پایان هم نرسیدن..!!
حالا از اون دلاوران ک بگذریم، می‌خوام بدونم فرقِ اونا با من چی‌ بود که اونارو بردن المپیک.!!
بخدا منو هم اگه میبردن به خطِ پایان نمیرسیدم.. حتى حاضرم قسم هم بخورم ك نميرسيدم.. به جان خودم ك نميرسيدمممم.. آخه چرا هیچکی حرفِ منو باور نمی‌کنه!!

************** 

دقت كردين اونقدر که تو ماه رمضون به روزه خوارا سخت می گذره،
به روزه دارا سخت نمی گذره !!!

************** 

واسه این مسابقه دو صد متر یه ایرانی زیر خط فقرو باید میفرستادن لندن ته خط هم یدونه رون مرغ میزاشتن هم طلا میگرفت هم رکورد جهانی رو میشکس..

************** 

دیشب رفتیم خونه خالم یه پسر داره 4 سالشه , اومده میگه "این علامت حاکم بزرگ میتی کومان".
خواستم سرگرم شه احترام گذاشتم
برگشته میگه تو نمیخواد احترام بزاری ؛ تو از خودمونی زومبه!!!!
من

************** 

تلوزیون داشت کشتی نشون میداد...حمید سوریان اومد بره تو زمین محمد بنا مربیش زاااااااارت کوبید در کونش..گزارشگر: بــــله شاهد رابطه ی عاطفی عمیقی بین حمید و مربیش هستیم))))
 من:
حمید سوریان:
مادر پدر حمید سوریان:
 داور:
 اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی:
 مهد كودك قزوین

************** 

عروسی دعوت بودیم. توی اون خیابون 2تا عروسی بود. ما عروسی ته کوچه بودیم. دایی عروس رفته تو همون عروسی که اول خیابون بود نشسته، شام هم تا آخر خورده بعد اومده بیرون زنگ زده که بابا پس شماها کجایید. ما شام هم خوردیم. زود بیاین زشته. از فامیل های ما هنوز هیشکی نیومده ...!!
 

************** 

وقتی که هنوز مدرسه نرفته بودم، برادرم بهم یاد داده بود که "علیرضا " رو این جوری مینویسن= "خر" . منم هر جا میرفتم میگفتم من بلدم اسممو بنویسم و مینوشتم.
داداشه نامرد

************** 

نظر بده نامرد...!!!


نظرات شما عزیزان:

setayesh
ساعت12:54---29 دی 1391
وبلاگ خوبی داری عزیزم به منم سربزن

رضا
ساعت15:20---20 دی 1391
دمت گرم بس که غصه خورده بودم معده م قفل کرده بود بس که خندیدم از دستم در رفت قفلش باز شد

zari
ساعت18:37---19 دی 1391
kheyli bahal bo0d .koli khandidam

بهار
ساعت21:59---22 آذر 1391
جالب بود.مخصوصا آخریش

محدثه
ساعت20:59---13 مهر 1391
مررسی خییلی قشنگ بودپاسخ:خواهش میشه عزیزم؛قابلتو نداشت!!

ساغر
ساعت12:17---1 مهر 1391
خيلي باحال بود عزززززززززززززيززززززززززمپاسخ:خواهش میشه ساغر جوووووووون!!

محمد
ساعت16:33---24 مرداد 1391
};-

محیا
ساعت11:50---21 مرداد 1391
آره بذار ولی بیشترآپ کن
پاسخ:بوشه!!


soheil
ساعت0:21---21 مرداد 1391
khoob nabood bejoz yekish

sorry
پاسخ:چرا خوب نبود؟؟مشکلش چیه؟؟


محیا
ساعت12:29---20 مرداد 1391
واااااااااااای خیلی بامزه بود.ولی کم آپ میکنی.چندتامطالب دیگه هم میذاشتی بهتربود.این یه درخواسته پس بایدانجامش بدیپاسخ:دیگه چی؟؟؟به من دستور میدی؟؟؟دوست داشتی محیا؟؟؟بازم از مطالب بذارم یا نه؟؟؟

سعید
ساعت18:14---19 مرداد 1391
کارت به شدت درسته این روحیه ای که به مردم میدی از ظهور ......... موثر تره پاسخ:خواهش میشه!!دوست داشتی؟؟؟بازم بذارم ازاینا یا نه؟؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:, ] [ 1:54 ] [ narges ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

ای روزگار... این سرنوشتی که برام بافتی... قسمت یقش یه خرده تنگه... قربون دستت شلش کن... دارم خفه می شم...
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 185
بازدید کل : 7516
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 1